Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko witam wszystkich :)

Bardzo chcialbym sie zwrocic do ludzi obeznanych o pomoc w stworzenu serwera metin 2 :p . Poprostu chciałbym sobie to postawić na pc i zaczac sobie dodawac rozne pomysly itp jak i rowniez zeby byla mozliwosc aby znajomi sie podloczyli za pomoca hamachi :D Wiem ze niby sa juz takie tutoriale ale poprostu mi nie wychodzi i jestem zielony . Prosze o krotka i dokladna informacje co i jak :)

Opublikowano

Krótką i dokładną informacje czyli co? Wejdz w jakiś tutorial i leć krok po kroku i dokładnie rób to samo, jak masz jakieś problemy to zrób temat a na pewno Ci ktoś pomoże.

4897574088.png

Opublikowano

Dokladnie zeby bylo krok po kroku i objasnienie wszystkiego co i jak :) Robilem juz na plikach torenzo itp itd rozne poradniki i nie jest dosc fajnie wytlumaczone co i jak dziala i po co to a po co tamto ;(

Opublikowano

Wątpie, ze ktoś będzie miał czas żeby wytłumaczyć 1:1 co znaczy to, lub tamto. Czasami zabawa polega na tym aby samemu odkryć co coś znaczy.

4897574088.png

Opublikowano

Przemeczylem sie pare dni i sto razy srpawdzalem czy robie wszystko dobrze i jest dobrze ale serwer nie odpala ;)

https://www.youtube.com/watch?v=xqF8hVEgFWMKorzystałem z tego poradnika

Co nie działa? Opisz, co nie działa, byśmy mogli pomóc rozwiązać problem. 

wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Opublikowano